A Fordhoz alapron fnyezetlen oldals vdcskok jrnak, a Hondn az ajtkat nem vdi manyag bett, m a kszbkn, a kerkjrati veken s a ktnylemezeken a kfelverdsektl s a parkolsi srlsektl is v manyag csk fut krbe. A Toyott csupn ells szoknyja alatt vdi fests nlkli manyag
A Corolla hta a legmeredekebb, a Civic mos nlkli hts vegt a harmadik fklmpt is hord spoiler osztja kt rszre, a Focus zroszlopai a legkarcsbbak
A legkisebb csomagter Corolla tdik ajtajnl a Focus s a Civic is magasabbra emelkedik
A Focus mszerfala hagyomnykvet, knnyen leolvashat, als rsze a felsnl kevssel vilgosabb tnus, tetejn fedeles rekesz l
|
A Honda egyni mszerfala: a kormny hatalmas fordulatszmmr, kzepn a szmtgp zenetei, mellette a visszajelzlmpk, a vzhfokmr s az zemanyag-szintjelz, feljebb a sebessg szmokkal megjelentve, valamint a gazdasgos vagy a sportos zem LED-fnyei, a kzpkonzol felett pedig a szellzs s az audio-rendszer kijelzje olvashat le
A Toyota ri vetttettek, knnyen rtelmezhetk, az tves Corolla mszerfala ma mr kiss divatnak hat. Az ajtk s a kzpkonzol fmszn bettei nem alaprasak
Noha a Focusban a legkisebb a hts lbtr, mg 180 centi felettiek is knyelmesen elfrnek. Zsebek az ells lsek htlapjn s a hts pad szleinl is sorakoznak
A Honda lbtere ell-htul a legnagyobb, az ells lsek htlapja mbr, az anysoldalira zseb is kerlt, az tletesen hajtogathat hts pad al norml helyzetben is sok minden elrejthet
A Toyota bels szlessge elmarad vetlytrsaitl, a hts padlmerevt itt a legjelentsebb, zseb mindkt ells ls htoldalra jr
A Focus lsei fejtmaszkivtel nlkl dnthetk elre, de az lsek tvben jelents kszb marad
A Civic lsei egyetlen mozdulattal elrebillenthetk, a raktrkszb itt a legjelentsebb, m a padl teljesen sk
A Corolla hts padja szinte a csomagtr skjba fekszik, a futm itt lg be a legjelentsebben
A kipufogoldalon is vltoz vezrls Ford-motor kis fordulatrl hz, a hrmas legcsendesebbje
Noha a hrmas legmodernebb s legzajosabb motorja a Civic, a sportosan forg blokk hangja nem bnt
A Corolla motorja 2000-res fordulat alatt nem dolgozik szvesen, igazn 3000-tl l | | | |