Egyedi forma, csak az elődjével lehet összetéveszteni
Fiatalosan mozgatja az öregesre maszkírozott autót a 150 lóerős 2,2-es turbóízel. Enyhén zajos, gyorsító ereje tág fordulatszám-tartományban élvezhető. A rugózás kissé feszes, de komfortos, hibakisimító. Hirtelen irányváltásokra kileng a magas karosszéria. Az alumíniumos középkonzollal, nagyobb órákkal megújított belső tér hangulatos, nem ódivatú. A kemény műanyagok ellenére kellemes a kialakítás. Nagyon magas az üléshelyzet, a térkínálat bőséges, a pakolóhely csekély. A rossz fazonú üléslap a valóságosnál rövidebbnek hat. Hátul a magas ülőhely ellenére is sok a hely a fejek fölött. Az alacsony peremű raktér praktikusan használható. A kalaptartót asztallapként több magasságban vagy függőlegesen is be lehet állítani. Az osztott hátsó ülések egyterűmódra előredönthetők, kivehetők, a jobb elülső támla vízszintesre hajtható. A felszerelési sor tetején álló Limited szinte minden kényelmi és biztonsági felszerelést tartalmaz - elfogadható áron. |