Nemcsak a neve szerint a most indult évezred roadsterje, de felépítésével és autózhatóságával is mércét állít.
A lapos, hosszú orr-rész versenyautós hangulatot mutat, mégis szelíd marad. Az automatikus magasságállítású xenonlámpák leégetik az útról a versenytársakat
Igazi sportautó, korszerű belső eszközökkel. A sportból jött műszerfal példátlanul jól áttekinthető, a sebességmérő még a 250-es számot is ismeri. A biztonságot csak két légzsák szolgálja
A rádió műszerfalra vitt kezelői a kormányról elérhetőek. Kulcs helyett a piros gomb nyomására indul a motor. Hiba, hogy a beindított motorra rá lehet indítózni
A sporttapasztalatok kincsesládája az alaposan hátratolt, 15 fokban megdöntött könnyűfém sportmotor a régiesen keskeny motortérben. A nagy teljesítmény alapja az időegység alatt elérhető minél több égés, vagyis a nagy fordulat
Lapos, széles farrész két kipufogóval
Apróbb, de lényeges hiba: a padlólemezből merőlegesen felfelé kiálló szőnyegrögzítő csap letépheti a beleakadó nadrágszárat, de ami rosszabb: akadályozza a kuplungozást
A 160 literes csomagtér méretesnek számít ebben a műfajban. A szükségpótkerék a jobb oldalon vízszintesen fekszik
|