Egyetlen a maga nemében. Bolygódugattyús szériaautót ma csak a Mazda gyárt.
A harmonikus formába a hátsó ajtók feltűnés nélkül rajzolódnak bele. Szellemes megoldás az elülső sárvédőbe olvasztott irányjelző
A hengerpalást- profilt mutató, különlegesen formázott oldalfal, mintha előre tolná az elülső kerekeket. A kerék felett kivezetett sárvédőrész összetéveszthetetlen jellegzetessége az RX-8-nak. A hátsó kerekeket önzáró differenciál köti össze
Az egyedi műszerfal a fordulatszámmérőben a sebességmérővel. Makulátlan minőség, de a Mazda szinte sportot űz abból, hogy még marad a kemény műanyagnál
A kétfelé nyíló ajtók széttárásával eltűnik a B-oszlop. A hátsó ajtó könnyűfém, a beleépített, ajtó- zárással rögzülő B-oszlop acél. A középső gerincoszlop alatt műanyag kardán forog. A helyek a körülményekhez képest még a hátsó ülések is kényelmesek
Mintha ébenfából készülne a szórakoztató- és a szellőztetőközpont, a CD-berakójára ütő középső kezelője. Első pillantásra kicsit bonyolult, valójában egyszerű kezelni
Finom formai elem a szellőzőrostély a kerékdomborítás mögött. A felület minőségére utal a festői tükörkép
A jól takart, viszonylag kisméretű motort az elülső tengely vonala mögé tolták
A csomagtérnek csak a szája kicsi, az űrtartalma nagyobb |