Elegáns, egyéni, divatos vonalak. A szoknya ezen a verzión a ködlámpákkal együtt extra. A 0,26-os alaktényező igen jó érték, a csekély fogyasztásban és szélzajban ennek is szerepe van
A krómmal szegélyezett ablaksor a masszívságra domborított ajtósor felett. A karosszéria szolid, de rangos farban végződik. Az ajtók nyitási és csukási hangolása jó minőségével minden képzeletet felülmúl
Áttekinthetőségével és kivitelével példát mutató műszerfal: merész világos alsó felét és a kárpitot szépen követik a világos biztonsági övek
Ízlésesen kivitelezett komfortpult kicsit sok kapcsolóval. Az extra CD-lejátszó 6 lemez közül válogathat
Rangemelő kilincs talpig krómban
Nem új, de elegáns ötlet a visszapillantó tükörbe épített villogó
A csomagtér karral a vezetőülésből vagy az indítókulcs rádióvezérlésével külön nyitható. 459 literes űrtartalma a fix hátsó ülések miatt nem növelhető
A teljes értékű pótkerék közepébe tett egyszerű és jól kezelhető tartozékrögzítésnek is köszönhetően példás és csöndes a rend
A kevés textil ellenére is minőségi képet mutató ajtóburkolat. A zsebek kicsik, hátul pedig nincsenek is
Igen nagy üléspárnájú, sportosra hangolt ülés
A hátsó hely méretes, az üléssor hangsúlyozottan két utasra formált, a középső padlómerevítő is magas. Az elülső ülések támlájának kialakítása növeli a lábhelyet a térdnél és a sípcsontnál
A Honda egyik erőssége a motor, tesztautónk esetében csupa könnyűfém, változó vezérlésű hengerenkénti négyszelepes. Akár a hathengeres V-motornak is helye van itt |